Jäsenkorjaamossa Vihreiden kunnallisvaaliohjelma ja ehdokkaat julki afrikkalaisten rytmien saattelemana

Lohjanharjun Vihreät järjestävät Jäsenkorjaamon
.
keskiviikkona 6.6.2012  klo 18.30 alkaen Opus K:ssa.

Tapahtuma jatkaa Vihreiden ajankohtaisia aiheita käsittelevää Korjaamo-sarjaa.

Tällä kertaa korjataan jäsenet ja keskustellaan kunnallisvaaleista. Tilaisuudessa esitellään Vihreiden paikallistoimintaa, julkistetaan kunnallisvaaliohjelma sekä tämän hetkinen noin 40 nimen ehdokaslista. Nykyiset vihreät luottamushenkilöt kertovat mm. valtuusto- ja lautakuntatyöstä sekä meneillään olevan kauden saavutuksista. Paikalla olevat kunnallisvaaliehdokkaat esittäytyvät. Niille, jotka vielä harkitsevat Vihreiden ehdokkaaksi asettumista, Jäsenkorjaamo on oiva tilaisuus saada lisätietoa.

Musiikista vastaa beniniläis-togolais-suomalainen Voudou-Land Band. Lavalla nähdään mm. Felix Adje (Benin) sekä yhtyeen perustaja Gildas Houessou (Benin). Bändin musiikin ja tanssin juuret ovat länsiafrikkalaisessa vodou-perinteessä. Vanhat rytmit elävät bändin uusissa sovituksissa ja sanoituksissa. Vuonna 2007 perustettu bändi soittaa perkussioiden lisäksi myös muita akustisia länsiafrikkalaisia lyömäsoittimia.

Mitä asioita Vihreät ensi valtuustokaudella ajavat? Mitä ehdokkaaksi asettuminen tarkoittaa? Millaista lautakuntatyö on? Mitä muuta Vihreät Lohjalla puuhaavat? Tule kuuntelemaan, kyselemään, tutustumaan vihreisiin ehdokkaisiin ja liittymään joukkoomme. Tilaisuus on avoin kaikille.

Tervetuloa!

Kuvat: Virppi Venell