Miten Sinä koet Lohjan keskustan? Onko keskusta vetovoimainen ja viihtyisä? Missä on eniten ihmisiä? Mistä avautuvat kauneimmat näkymät? Missä on aurinkoisin terassi? Millaisena uudet liikekeskustasuunnitelmat näyttäytyvät?

Tervetuloa kaupunkikävelyyn tiistaina 15.5.2012.

Lähtö klo 18 Keskusaukiolta, klikkaa lähtöpaikka esiin tästä

Mukaan oma kynä, säänmukainen varustus ja valpas mieli!

Lohjalaiset arkkitehti, TkL Karitta Laitinen ja maisema-arkkitehti Eija Hasu (vihr.) kuljettavat kaupunkilaisia keskustareitillä, jonka varrella pysähdytään ja arvioidaan ympäristön herättämiä ajatuksia ja tuntemuksia. Kävelykierroksella pysähdytään myös Nahkurintorilla sekä Lohjan torilla (Kauppatori), joiden molempien kaavamuutokset ovat esillä 22.5.2012 saakka. Kaavamuutosehdotusten aineisto: Nahkurintori ja Kauppatori (klikkaa nimeä).

Loppukeskustelu Café Laurissa. Kierroksen pituus on 1,3 km, pysähtymispaikkoja 7. Kierros sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

Kävelykierroksen järjestävät yhteistyössä Lohjanharjun vihreät ry ja Lohjan Seudun Ympäristöyhdistys ry. Kävelykierros on osa vihreiden tiistaiKORJAAMO-toimintaa.